[openstandaarden] softwarepatenten: stemming op 30 juni!

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Sat Jun 21 00:15:11 CEST 2003

Op vrijdag 20 juni 2003 16:49, schreef Dieter Van Uytvanck:
> * het Vlaams Blok (Heeft die nog niemand benaderd? Wil ik desnoods wel
> proberen, elke stem tegen zal welkom zijn.)

Ik heb Frank Vanhecke een tijdje geleden (een dag voor de eerste stemming in
de commissie: de stemming die dan uitgesteld is) een mailtje gestuurd.  M'n
mail was nogal overhaast opgesteld en ik wist zelf toen ook niet helemaal hoe
de vork precies aan de steel zat (wel over software patenten op zich, ik was
naar RMS komen luisteren in Gent, maar niet over wat er nu precies waneer
over wat gestemd ging worden).  Ik heb nooit antwoord gehad, maar ik kan me
voorstellen dat dat voor hem in volle verkiezingsstrijd geen prioriteit was.

Intussen hebben ze 2 nieuwe Europese parlementsleden.  Karel Dillen is met
pensioen en Frank Vanhecke gaat naar de senaat.  In Europa zitten nu Koen
Dillen en Philip Claes.
email: koen.dillen at skynet.be Voor Philip Claes is het enige email adres dat ik
gevonden heb fractie.vlaamsblok at vlaamsparlement.be (hij was fractiesecretaris
in het Vl parlement, maar ik weet niet zeker of hij dat blijft nu hij in
Europa zit.)

M'n examens zijn bijna gedaan, daarna zal ik ook eens mailen.

Tijl
--
Tijl Vercaemer
email: Skender at VrijZijn.be