[openstandaarden] softwarepatenten: stemming op 30 juni!

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Sun Jun 22 16:48:59 CEST 2003

On Sun, 22 Jun 2003, Vincent Touquet wrote:

> Goed idee !
> Iemand vrijwilliger hiervoor ?

Ik ben een paar maanden geleden bij hem geweest. Hij vroeg mij voor
meer gedetailleerde informatie, maar die heb ik hem door
omstandigheden nooit gestuurd. Hij zou die info toch maar doorspelen
naar de VLD stemgerechtigden, en die hebben ondertussen toch al wat
lobby-werk gevoeld...

Herman
--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480