[openstandaarden] uit Emerce(Nl) mailinglist

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Tue Jun 24 10:49:34 CEST 2003

On Tue, 24 Jun 2003, Sander Devrieze wrote:
> Ik merk trouwens juist iets dat wel on topic is op de website van auvibel:
> "Hier is een Word document over alles wat men moet weten aangaande de
> vergoeding kopieren voor eigen gebruik (140ko)."

Het downloaden van een illegale copie van MS Word wordt misschien
geregulariseerd door de inhoud van het document?

BTW, 2 jaar geleden wou men in Frankrijk ook al een taks heffen op alle
geheugendragers, incl. harde schijven. Toen was er sprake van ca. 1 EUR per GB.
Inderdaad, als dat er toen was doorgekomen zou een IDE hard disk nu meer kosten
aan `billijke vergoeding' dan aan geheugendrager zelf....

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds