[openstandaarden] Open source

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Mon Mar 31 13:47:34 CEST 2003

Onno Timmerman wrote:
> Ach als je gewoon open office installeert dan merken de meeste mensen niet eens
> dat ze iets anders hebben. Ze denken dat het office 2003 is of zoiets en klagen
> niet. Ik heb trouwens zoiets gelezen waar een bedrijf het zo had aangepakt. En
> in mijn directe omgeving ook ervaring. Zodra Open Office een beetje sneller
> opstart ga ik Guerilia tacktiek toespassen. Overal waar ik kom installeer ik het
> effe! :-)

Heb ik ook nog toegepast (ook met Jabber). De "ergste" zijn eigenlijk
deze die er net genoeg van kennen om te weten dat het gn MS Office is ;)...

Alhoewel redelijk efficient, die Guerilia taktiek, geraak je wel in de
problemen als ze afkomen met "ik heb dat document doorgestuurd nr X,
maar hij kan dat nt lezen". Als ze totdat al verslaafd zijn aan OOo, dan
kun je ze het met gemak uitleggen, anders zul je je beste beentje moeten
voorzetten :)...

grtn
Mattias