[openstandaarden] Intervat toegankelijkheid...

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Fri May 2 17:53:27 CEST 2003

On Friday 02 May 2003 08:13, Herman Bruyninckx wrote:
>  <http://minfin.fgov.be/portail1/nl/intervat/welcomeintervatnl.html>
>
> Tenslotte, een boodschap die me enkel vertelt "Please upgrade your
> browser" is nutteloos: ik wil te weten om _welke reden_ mijn browser
> niet zou volstaan. Want ik _heb_ een nieuwere versie dan Netscape
> Navigator 4.77...

De browserversion check blijkt alleen maar rekening te houden met Netscape en
IE, de andere browsers blijven ongemoeid en mogen verder gaan op hun
surftocht.

Tussen de JavaScript code werd ook de auteur vermeld:
// Author: Alain Baucant, OFFIS

Met Konqueror kan ik vrolijk door die check heen surfen. Maar als ik dan het
appletje te zien krijg, dan blijft die gewoon blanco...

Weer even neuzen in de code, dacht ik dus. Bij de parameters voor het applet
staat:
<param name="dllUrl" value="client_lib/capicom.zip">
<param name="alternatePathDll" value="C:\Intervat\System">

Niet echt geruststellend ;-) Blijkbaar heeft men ook alleen maar Windows
systemen als doelpubliek uitgekozen. Daar kan de platformonafhankelijkheid
van Java weinig aan doen :-(

--
// Andy Goossens

// Quote of the moment:
Everything that can be invented has been invented.
		-- Charles Duell, Director of U.S. Patent Office, 1899