[openstandaarden] Slashdot: software patenten

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Tue May 6 16:59:15 CEST 2003

On Tue, May 06, 2003 at 02:44:48PM +0200, Onno Timmerman wrote:
> Dit is naar ik meen de derde keer dat ik expliciet zie dat men het niet
> zo nauw neemt.
> De commisie is verteld geweest dat Opera voor software patenten was. Ze
> hadden het eigenlijk over een houtzagerij.
> Sommige onderzoeken werden gewoon op het kop gezet.

Welke Belgische EU-parlementsleden partijen zijn er eigenlijk allemaal voor de
softwarepatenten? Dan kunnen we een gerichte email- en/of
telefoonactie in gang steken. De enige waarvan ik het zeker ben is
Willy de Clercq (VLD).

Zijn er verder al mensen die EU-parlementsleden gecontacteerd hebben?

Persoonlijk heb ik al gemaild naar de VLD (Dirk Sterckx en W. de
Clerq, geen reactie tot nu toe) en de CD&V (Joke Schauvliege ging het
doorspelen).

Groeten,

Dieter

--