[openstandaarden] Voorstel antwoord softwarepatenten

Sander Devrieze s.devrieze at pandora.be
Wed May 14 17:30:25 CEST 2003

Op dinsdag 13 mei 2003 20:34, schreef Onno Timmerman:
<knip>
> Mijn ervaring - tot nu toe- met politicie is dat men meestal heel vlug
> snel soms een beetje opervlakig over zulke zaken gaan. Politici zijn
> mensen van woorden en opvattingen. Impliciet heeft men het partij compas
> opzak waarop beslissingen en overtuigingen worden uit gevochten. Niet te
> vergeten ze worden hele dagen met argumenten bestookt van voor en tegen...
> Personelijk rustig contact is daarom soms heel wat beter.  Misschien,
> dat Herman B. hem woordelijk kan overtuigen in een gesprek?
> In iedergeval is er niet al te veel tijd hiervoor...

Misschien kan een gelijkaardige mail ook nog naar andere belangrijke personen
van de VLD gestuurd worden...?  De kans bestaat dan dat deze personen de
verantwoordelijke om meer uitleg gaan vragen... Nog iets dat we misschien
kunnen doen is bijvoorbeeld "De zevende dag" overtuigen om een vraag te
stellen omtrend dit onderwerp (je weet nooit of het lukt). En als laatste
lijkt mij een lezersbrief (of iets dergelijks) naar (IT)-tijdschriften die
zich richten op KMO's sturen ook nutig.

--
Mvg, Sander Devrieze.