[openstandaarden] Voorstel antwoord softwarepatenten

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Wed May 14 21:05:39 CEST 2003

On Wed, May 14, 2003 at 09:13:39AM +0200, frank goossens wrote:

> daarnaast: hebben unizo (middenstanders & kmo's), vev, vbo, .. hier een
> standpunt over? als we bv. unizo 'in ons kamp' zouden mogen rekenen, dan
> zou dat onze kansen absoluut enorm doen stijgen.

Het VBO is lid van UNICE, één van de grootste Europese lobbygroepen
(www.unice.org). Jammer genoeg hebben die zich expliciet uitgesproken
_voor_ softwarepatenten. Het lijkt me niet gemakkelijk om die te
overtuigen; zeker in deze beperkte tijdsperiode.

Groeten,

Dieter

--
Homepage: <http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/>