[openstandaarden] unizo & softwarepatenten

frank goossens frank at belgonet.be
Thu May 15 21:42:38 CEST 2003

onno schreef ivm unizo & patenten:
> Ja, ze waren zijn door die tekst duidelijk tegen Software patenten. Toch
> in December. Als ze nog niet van gedacht veranderd zijn. Ik ben vrijwel
> zeker dat de volgende persoon dit standpunt in genomen heeft.
> christine.faes at kmonet.be zei is de directeur van Unizo Internationaal
> 02/2380791. Als iemand zich geroepen voelt zend haar nog eens een
> duidelijk lijstje waarom software patenten zo slecht zijn en zeg dat de
> zaak dringend is. Ik denk wel dat ze zal helpen...
> Vergeet niet vriendelijk te zijn -> ze is tegen Software patenten dus
> niet gaan spammen hé!

beste aanpak lijkt me dat één van de 'kernleden' (denk
onwillekeurig aan herman, omwille van z'n visibiliteit) mevrouw faes belt
om haar te proberen overtuigen een officieel standpunt in te nemen, met
liefst een persbericht, maar zeker ook contact met bevriende politici?

mvgr,
frank
--
http://belgonet.be/frank/