[openstandaarden] nieuwe vrtnieuws.net

Luc Stroobant Luc at pub.telenet.be
Wed May 21 19:54:56 CEST 2003

On Wed, 2003-05-21 at 10:51, Tijl Vercaemer wrote:
> vrtnieuws.net is vernieuwd.  Als je hem bezoekt krijg je de boodschap dat de
> videostreams geoptimaliseerd zijn voor skynet klanten, en dat de website
> geoptimaliseerd is voor minstens IE 5.5 op windows 98.

Ik heb iets opgevangen dat bepaalde content providers er bij Telenet op
aandrongen dat zij "hun deel van de kost dragen". Ik
vermoed/vrees/verwacht dat VRT hier bij was en dat ze de grootste
providers proberen te dwingen om een mirror van hun site te plaatsen (of
toch tenminste van de streams).

Telenet heeft PUB in ieder geval laten weten dat er onderhandeld wordt
met de VRT en dat er snel een oplossing zal komen. Als je dan even
verder denkt, kan dat onderhandelen bijna alleen gaan over peering of
een mirror...

Luc

<schaamteloos reclame moment>
PUB = Telenet Internet Klantenvereniging: http://pub.telenet.be/