[openstandaarden] vrtnieuws.net 'scriptlet'

Rudy Gevaert rudy at zeus.UGent.be
Thu May 22 17:20:01 CEST 2003

On Thu, May 22, 2003 at 03:43:30PM +0100, Ward Vandewege wrote:

> Ja, dat zal wel. Hier is het gedaan (ik krijg 'Forbidden').

Maja kijk.  Niet iedereen gebruikt Skynet of Telenet he ook he.  Wat
voor de mensen die aan een universiteit zitten?  ...

Wat een discriminatie!
--
Rudy Gevaert                rudy at zeus.UGent.be
Web page                    http://www.webworm.org