[openstandaarden] Antwoord VRT

Luc Stroobant Luc at pub.telenet.be
Fri May 23 20:30:54 CEST 2003

On Fri, 2003-05-23 at 19:57, Kristoffel DE GEEST wrote:

> Ik heb veel sympathie voor pub.telenet en open standaarden. Maar een
> gemeenschappelijk persbericht vind ik niet kunnen. Open standaarden moet
> steeds onafhankelijk blijven.

Het was natuurlijk maar een voorstel. Ik zag er geen graten in omdat PUB
vindt dat VRT voor iedereen toegankelijk moet zijn en openstaarden.be
dat ook vindt. Elk vanuit een eigen vertrekpunt, maar we kunnen ons wel
elk bij de visie van de andere aansluiten in dit geval... (denk ik toch
enfin?)
Het was geen voorstel voor een kartel-lijst hoor, enkel een
gemeenschappelijk standpunt. ;-)

In ieder geval, voor mij maakt het niet zoveel uit. Even goede vrienden.

Luc