[openstandaarden] Elektronische belastingsaan gifte ...

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Mon May 26 15:51:00 CEST 2003

Herman Bruyninckx:
Op <http://www.belgium.be/taxonweb/app/public/default.jsp> staat de
portal voor de elektronische aangifte van de personenbelasting. Op het
eerste gezicht een erg toegankelijke site.

Is dit inderdaad zo voor iedereen? Zo ja, dan ga ik een
felicitatie-mailtje sturen. Dat is ook een manier om de aandacht
te vestigen op de problematiek van open standaarden :-)

Herman

Mozilla had er bij mij geen probleem mee. Als ik achteraf met konqueror de
aangifte wilde aanpassen had ik wel problemen. De browser leek sommige links
niet goed te interpreteren.

mvg,

wim stubbe