[Openstandaarden] off-topic: schrijfactie softwarepatenten

onno.timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Sun Nov 2 16:01:48 CET 2003

Rudy Gevaert wrote:

>Wat is haar mening trouwens?

Dat wil ik juist kunnen uit vissen via die parlementaire vraag. Het feit
dat er nog geen antwoorden komen van het kabinet betekent dat er iemand
bezig is met informatie in te winnen. Ik hoop maar dat die persoon de
"juiste" bronnen hiervoor gebruikt. Als ze bv naar Agoria gaan dan is
het antwoord pro naar Unizo ...

Ik hoop dat er genoeg brieven binnen stromen om het op het polieke
radarscherm te zetten!