[Openstandaarden] [Nieuws] Vlaamse en federale overheden passen websites aan vooralle gehandicapten

Mattias Campe Mattias.Campe at UGent.be
Wed Nov 5 20:26:41 CET 2003

Peter Vandenabeele wrote:

> Wat was de motivatie hiertoe ? Het feit dat men budget vrijmaakt, betekent
> dat er een voldoende belangrijke reden en aanleiding was.

Het artikel zegt dat Patricia Ceysens (VLD) en Peter Vanvelthoven (SP.A)
zoiets wilden opzetten nadat ze gezien of gehoord hadden hoe de Canadese
overheid en haar organisatie Web4all dat doen.

Onderaan staat er ook nog dat dit het tweede artikel in een reeks over
Canada als e-government-land. Het vorige is verschenen op 3 november.
Blijkbaar dat we Canada in het oog moeten houden.

Mvg,
   Mattias Campe