[Openstandaarden] congres

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Tue Nov 18 11:34:38 CET 2003

On Sat, Nov 15, 2003 at 10:38:44AM +0100, Peter Vandenabeele wrote:

> Ik heb dit als antwoord gestuurd op de uitnodiging(en)
> die ik hiervoor van TMAB had ontvangen.

Kris Thys heeft me gebeld. Hij heeft de site bezocht en is
overtuigd van de relevantie Open Standaarden voor deze materie
(ik had de indruk dat hij zelfs overtuigd was van ons standpunt
en hij was akkoord met mijn telefonische argumentatie hierrond).

Daarom heeft hij gevraagd als een vertegenwoordiger van dit
forum mee wil deelnemen aan het debat. De andere leden van het
debat komen vooral uit de overheid (Kruispuntenbank, Ministeries,
een Minister geloof ik , ...). Ietwat vreemd is er geen
vertegenwoordiger van de SW industrie zelf ...

Zijn er kandidaten hiervoor ? Ik wil het desnoods doen, maar heb
minder dossierkennis over bepaalde elementen (zoals het XML patent,
de juiste compatibilteit tussen OpenOffice en MS Office, etc.)
dan anderen op deze lijst. Ik ben ook erg druk met andere
materies ...

Graag voorstellen. Dan bel ik die door naar Kris. Hij heeft een
probleempje met zijn computer en kan enkele dagen geen mail
ontvangen ;-)

Peter