[Openstandaarden] Moglen over Ms Office XML

Sven Vermeulen sven.vermeulen at ugent.be
Wed Nov 19 18:07:30 CET 2003

On Wed, Nov 19, 2003 at 05:49:40PM +0100, Onno Timmerman wrote:
> Heeft Microsoft dit patent eigenlijk ook in Europa en Azië genomen.
> Indien niet is het een voordeel voor waar het patent niet geld!

Euhm, neen. Indien een patent niet geldig is geldt het auteursrecht en
kopieerrecht. En die is volledig in handen van Microsoft.

Maw, op plaatsen waar geen patent bestaat kan je zelfs niet gebruik maken van
het schema zonder Microsoft's goedkeuring.

Nu, IANAL dus als ik verkeerd ben -- verbeter me aub :)

	Sven Vermeulen

--
 ^__^   And Larry saw that it was Good.
 (oo)                                      Sven Vermeulen