[Openstandaarden] congres

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Mon Nov 24 11:57:05 CET 2003

On Tue, Nov 18, 2003 at 11:34:38AM +0100, Peter Vandenabeele wrote:

> Kris Thys heeft me gebeld. Hij heeft de site bezocht en is
> overtuigd van de relevantie Open Standaarden voor deze materie
> (ik had de indruk dat hij zelfs overtuigd was van ons standpunt
> en hij was akkoord met mijn telefonische argumentatie hierrond).

[...]

> Zijn er kandidaten hiervoor ?

Ik heb zopas van Steven Noels (Outerthought) bevestiging gekregen
dat Steven aan dit debat kan deelnemen, en daar het standpunt rond
open standaarden kan verdedigen.

Steven is regelmatig spreker en ook actief contributor aan Cocoon,
http://cocoon.apache.org/
een Vrije SW implementatie van een XML framework in Apache (XML is
toch wel een hot item in dit debat meen ik).

Vermits er geen andere kandidaten zich hebben gemeld, neem ik aan
dat dit onze beste zet is ?

Ik bel dit seffens door naar Kris Thys (behalve als er ernstige
bezwaren zijn ?). Tohc niet mis denk ik, om rechtstreeks onze visie
aan de staatssecretaris voor e-Gov, verantwoordelijke KBO, ...  te
kunnen melden.

Peter