[Openstandaarden] Omroep succesverhalen?

Mattias Campe Mattias.Campe at UGent.be
Mon Nov 24 22:21:48 CET 2003

Sander Devrieze wrote:

> Volgend programma is zeer interessant:
> http://mindx.dyndns.org/kde/radio/

Het lukt om te installeren en te compileren (v0.4), maar ik krijg wel
geen overzicht. Bij options heb ik al "View" en "Update now" geprobeerd,
maar deze hebben geen effect. In de README staat dat je een metaserver
via de GUI kan toevoegen, maar dat vind ik niet. Manueel zou het ook
moeten lukken, maar ik weet niet precies hoe. In de kderadiostationrc
staat nu:

[settings]
grouping=flat
output=xmms