[Openstandaarden] Artikel standaard Software patenten

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Fri Nov 28 23:25:52 CET 2003

Peter Vandenabeele wrote:

>Ik heb hier ooit begrepen dat Unizo als vertegenwoordiger van de KMO's
>tegen een regeling met zeer brede SW patenten is ?
>
>Kan ik dat ergens bevestigd zien ?
>
>Peter

Ben daar zelf een jaar en half geleden gaan over tuigen gewapend met een
tekst van Richard Stallman en andere teksten. Ik was er blijkbaar toen
voor de patent lobbyisten langs kwamen. Want Unizo vindt op zijn minst
dat er meer wetenschappelijk onderzoek moet gebeuren. Voor zover ik weet
heeft unizo dat ook nog eens tegen anderen op later tijds stip bevestigd.
Je kan er geloof ik iets van terug vinden op www.softwarepatenten.tk

Onno