[Openstandaarden] Artikel standaard Software patenten

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Sat Nov 29 17:05:42 CET 2003

On Sat, Nov 29, 2003 at 05:00:26PM +0100, Dieter Van Uytvanck wrote:

> Dit was een officieel persbericht van Unizo, maar het is niet te
> vinden op hun site.

Spijtig genoeg vermeldt de tekst op http://www.softwarepatenten.be/unizo.html
niet de datum van het persbericht. Misschien is dat nog terug te vinden in het
origineel ? De originele persberichten van Unizo vermelden wel de datum,
bijv. http://www.unizo.be/unizoartikel.jsp?id=47837 is de meest recente.

Peter