[Openstandaarden] OOo 1.1, wiki

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Wed Oct 1 23:27:20 CEST 2003

> Je kan geen vrije software verkopen aan mensen die daar de toegevoegde
> waarde (nog) niet van beseffen.
> Je kan ze wel een kantoorpakket verkopen dat hun die toegevoegde waarde
> leert beseffen.

Ik ben zeker niet van plan het hen als vrije software te verkopen.  Ik wil
het zo stellen: alle Vlaamse leerkrachten krijgen (hopelijk met steun
van de Vlaamse gemeenschap) een CD in de bus met goede, handige software,
die ze bovendien probleemloos mogen kopieren en uitdelen aan leerlingen.

Maar hoeveel en welke software, alles in 1 keer, of programma per
programma,... dat kunnen we later uitmaken eens we een eigen mailinglist
hebben.

Tijl