[Openstandaarden] Website lijst

Wannes Soenen mail at wannes.cjb.net
Wed Oct 8 16:26:13 CEST 2003

Op wo 08-10-2003, om 12:13 schreef Onno Timmerman:
> Ik zou nog maals willen pleiten voor een lijst aan sites die niet op een
> minimale manier de W3C normen volgen. Maw websites waar je niet op kan
> omdat je geen internet explorer hebt.  Op die manier kan er af en toe
> een mailtje vertrekken naar de webmasters.
>
> Zeker in dit lijstje moeten overheids site's duidelijk beschreven worden.

Ik ben voor. Op voorwaarde dat er een goede begeleidende tekst bij staat
over waarom die bepaalde site niet in orde is. (zonder in technische
termen te vervallen).

> Maar goed hier één toevoeging.
>
> http://www.maxhavelaar.nl
> De links werken niet vanwege javascript... Ik heb reeds een mail
> gesuurt. Zullen zien of er iets veranderd.

Maar waar gaan we de grens trekken? Sites die enkel me IE werken? Sites
die niet werken onder een gecko-browser, of een kthml-browser.

En wat bijvoorbeeld met sites die enkel werken als je een flash-plugin
hebt geïnstalleerd? <http://www.freyaweb.be/> om er maar één te noemen
;-)

--
Wannes Soenen <mail at wannes.cjb.net>