[Openstandaarden] Dinsdag 14 oktober: Wereld Standaardendag

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Mon Oct 13 19:40:59 CEST 2003

On Monday 13 October 2003 18:30, Tijl Vercaemer wrote:

> misschien kun je
> http://www.openstandaarden.be/pipermail/openstandaarden/2003-October/004227
>.html herwerken.  Die is nooit echt afgewerkt.

Oh, ik was niet van plan die persmededeling zelf te schrijven. Het was maar
een voorstel naar aanleiding van Wereld Standaardendag. Ik denk dat hier een
hoop mensen zitten met een betere schrijfstijl en meer kennis van zaken dan
ik.

--
// Andy Goossens

// Quote of the moment:
I like young girls.  Their stories are shorter.
		-- Tom McGuane