[Openstandaarden] ter info

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Tue Oct 21 23:28:08 CEST 2003

Tijl Vercaemer wrote:

> [...]
Dit is geen ongemak. Een ongemak is een het als mijn kleine teen pijn
doet bij een wandeling. Dit is een eerder een schande en blaam voor de
uitgevers van de beurscompetitie. Maar goed wie ben ik die niet mee kan
doen aan de beleggercompetitie. Als je nog zo'n goede beurs website wilt
weten www.iex.nl ... Ik ken verschillende mensen die vanwege zulke
"ongemakken" niet met iets anders dan de "facto standaard" IE willen
werken. Zelfs Maxhavelaar.nl werkt niet en dat moet dan zo gezegt een
ondernemen zijn die eerlijk wil doen!

Onno