[openstandaarden] ministerie van onderwijs - slaapt u RUSTIG verder

Curd Delsemme curd.delsemme at lille.be
Mon Sep 8 19:18:33 CEST 2003

Er bestaat een msn voor linux. http://amsn.sourceforge.net/

Voor enige tijd werkte dat krak hetzelfde als de 'gewone' msn. Nu met
versie 6 van microsoft msn loopt amsn een beetje achter (achtergronden,
nieuwe icoontjes, afbeelding in rechterbovenhoek). In versie 6 zitten
echter enkel maar een hoop toeters en bellen extra. Amsn doet het voor
mij prima.

Met vriendelijke groeten

Curd Delsemme
Verantwoordelijke IT & GIS