[openstandaarden] ministerie van onderwijs - slaapt u RUSTIGverder

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Sep 9 11:05:45 CEST 2003

On Tue, 9 Sep 2003, Eric Smets wrote:

[...deze discussie hoort eigenlijk niet meer thuis op
Openstandaarden.be... Gebruik liever nl.onderwijs.open-source]

[...]
> Dit laatste kan/moet aangepakt worden op het vlak van de
> verantwoordelijken. Indien ik mij niet vergis hebben reeds verschillende
> mensen getracht de beleidsmakers in vlaanderen ervan te overtuigen om
> geen technieken te leren van een bepaald pakket maar om te leren hoe en
> wat een tekstverwerker is. Wat tot op de dag van vandaag nog niet erg
> gelukt is.

Zolang er geen kant-en-klare cursussen zijn die de "alternatieven"
behandelt zal er niets veranderen. Dus dat is iets waar de community
zijn verantwoordelijkheid moet opnemen.

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480