[openstandaarden] TVA/VAT: Company and Tax on Line

Rik Boven rboven at boven.net
Wed Sep 10 15:44:11 CEST 2003

> As a side note, I think a _positive_ comment by openstandaarden.be,
> encouraging the government to continue on the chosen path of
> inter-operability and open standards compliance, would be a nice thing
> to do. Too often we need to complain - encouraging could be far more
> effective.

Hallo

Ik ga akkoord! Ik hoorde vorige week dat men tax-on-web gaan 'verbeteren'
tegen volgend jaar. Misschien moeten we duidelijk maken dat we achter alle
verbeteringen staan, maar dat men de huidige (zeer goed) stand van zake
niet mag aanpassen.

Ik vrees immers dat aanpassen betekent dat men meer 'toeters en bellen'
gaan toevoegen...

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )