[openstandaarden] Dexia publiweb

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Mon Sep 15 21:52:30 CEST 2003

Peter Vandenabeele wrote:

>Forward met toelating van Kristof Willen.
>
>Peter

> Re: [L2U] Meeting 15/5
> From:
> Kristof Willen <kristof.willen at skynet.be>
> Date:
> Mon, 15 Sep 2003 19:22:13 +0200
> To:
> Peter Vandenabeele <peter.vandenabeele at mind.be>, curd.delsemme at lille.be

> Ik heb nog bij Dexia gewerkt, ja, meerbepaald bij NetBanking, het
> programma waarop Publiweb ge-inspireerd is.
>
> De applet doet inderdaad een controle op de aanwezigheid van de
> [...]
Ik zou dan overschakelen naar een bank die wel op GNU/Linux werkt. En
stuur ze tegelijk een briefje waarom je van bank veranderd bent. Wil je
echt indruk maken een aangetekent schrijven naar de directeur of
zoiets...  ;)

Bijvoorbeeld Fortis daar heb je geen probleem mee. T'his allemaal in Java.

Onno