[openstandaarden] Dexia (publiweb)

frank goossens frank at belgonet.be
Mon Sep 15 22:35:10 CEST 2003

is al tijdje geleden dat ik ermee experimenteerde en bijzonder off topic,
maar kbc online laten werken onder linux is (was?) voornamelijk een
kwestie van de juiste rechten toekennen aan de kbc applet (lees en
schrijfrechten op je filesystem, om keyfiles te kunnen lezen en om
configfiles te kunnen schrijven) in <jrepath>/lib/security/java.policy..

frank

--
http://belgonet.be/frank/
http://belgonet.be/e-cafe/