[Openstandaarden] Europarlement heeft klad patentrichtlijn aangepast

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Mon Sep 22 17:24:59 CEST 2003

On Mon, Sep 22, 2003 at 05:15:33PM +0200, Dominique Devriese wrote:

> Hmm..  ik heb het blijkbaar inderdaad verkeerd begrepen..  Het
> document waarnaar gelinkt werd was blijkbaar de kladversie van 2
> maanden geleden.  Of het amendement nu wel of niet in de versie zit
> waarover gaat gestemd worden is mij een raadsel..  Iemand die er meer
> over weet ?

Zie http://swpat.ffii.org/papers/eubsa-swpat0202/plen0309/#art6a

Er zijn verschillende amendementen ingediend. Die uit dat kladvoorstel
dat jij las (JURI) was goed. McCarthy heeft nog een afgezwakte versie
ingediend (zie PSE) en UEN nog een verbeterde. Morgen moet dus uit al
deze versies gekozen worden.

Dieter

--
Homepage: <http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/>