[Openstandaarden] Europarlement heeft klad patentrichtlijn aangepast

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Mon Sep 22 19:24:58 CEST 2003

On Mon, Sep 22, 2003 at 04:20:05PM +0200, Herman Bruyninckx wrote:

> [...]
> >
> [...]
> >
> Veel zal weer afhangen van de _interpretatie_ van de rechter: ik

Uh, nee: van de wetmakers. Door de geweldig leuke manier waarop Europa
georganiseerd is, is het noodzakelijk dat elk land de Europese
richtlijnen "implementeert" in zijn eigen wetstelsel. Met andere
woorden: een richtlijn waar dit onderdeel van uitmaakt, is een probleem
als dat onderdeel verkeerd geïmplementeerd wordt.

Volg ik je helemaal in.

--
Wouter Verhelst
Debian GNU/Linux -- http://www.debian.org