[Openstandaarden] EU Parliament Approves Software Patents

Dominique Devriese dominique.devriese at student.kuleuven.ac.be
Wed Sep 24 16:55:56 CEST 2003

Kristoff Bonne writes:
> En, als ik artikel 6a (of is het nu 6bis) lees; dan lijkt me dat
> toch zeker niet slecht. Dan wil dat m.i. zeggen dat het MS niet
> mogelijk zal zijn om -via patenten- een word/exel/... import-plugin
> voor Open Office onmogelijk te maken.

Heb jij (of iemand anders) toevallig een link naar de tekst die het nu
uiteindelijk is geworden ?

Verder misschien ook nog opmerken dat we blijkbaar nog geen victorie
mogen kraaien.  Als ik de FFII-website goed begrijp, dan kunnen de
nationale regeringen en/of de Europese Commissie nog dwarsliggen ( en
dat zouden ze wel eens kunnen doen op suggestie van bepaalde
lobby-groepen.. ).

sjuus
domi