[Openstandaarden] Nieuwe site de kamer

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Tue Sep 30 14:37:00 CEST 2003

Tijl Vercaemer  (30/09/03  11:59):

>Op zoek naar wetsvoorstel 1022 kwam ik dit tegen:
>http://www1.dekamer.be/menu/newsiteN.html
>een testversie voor de nieuwe site van de kamer.
>
>Bij mij op konqueror lijkt alles te werken.
>Misschien goed om allemaal eens te proberen, en een mooi verslagje van onze
>tests door te sturen?

Idem hier met MozillaFirebird op windows. Ik heb een 15-tal minuutjes
gegrasduind. Alle pagina's zagen er identiek uit op de twee browsers.
Documenten: Ik heb tot nu toe enkel pdf-bestanden gevonden.
Multimedia:  real audio en real video. Een open standaard zou beter zijn, maar
real media is wel op de meeste platformen ondersteund.

Ik moet zeggen, het doet deugd zo'n overheidssite tegen te komen. Alles werkte
gedurende mijn bezoek. Benieuwd of de eerste indruk bevestigd wordt.

met vriendelijke groet,

Wim Stubbe

  NMBS TELECOM - TE 513
  Hallepoortlaan, 40