[Openstandaarden] spreidingsplan.be

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Tue Sep 30 14:06:01 CEST 2003

Op di 30-09-2003, om 13:54 schreef Andy Goossens:

> Vers van de pers: Het spreidingsplan voor de Zaventem vluchten door Bert
> Anciaux: http://www.spreidingsplan.be/

Wil iemand daar pdf's van trekken (OOo 1.1?) en ergens online zetten?
Dan kunnen we ze opsturen met een begeleidend briefje in naam van
OpenStandaarden.be. Wie stelt dat briefje op?

Misschien kan je hier iets van recycleren:

http://openstandaarden.be/teksten/word
http://openstandaarden.be/teksten/doc2pdf

Ik vertrek nu naar mijn werk, dus voor vanavond laat hoef je van mij
geen bijdrage te verwachten.

Mark
--
Mark Van den Borre