[Openstandaarden] OOo 1.1, wiki

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Tue Sep 30 17:44:58 CEST 2003

Op maandag 29 september 2003 18:49, schreef Tijl Vercaemer:
> Het formaat, en de standaardisatie ondersteunen en promoten lijkt me OK,
> maar het programma promoten lijkt me geen taak voor
> OpenStandaarden.be.

Ik had het volgend idee: we stellen een lijstje op van goede, volwassen vrije
software voor het onderwijs. We zoeken een sponsor die die op CD wil laten
persen, we steken er (als we voldoende geld vinden) eventueel een kleine
hendleiding bij, en we verspreiden het onder leerkrachten.

Misschien wil de Vlaamse overheid wel als sponsor optreden, eventueel via
digikids (die hebben vroeger ook nog goedkope Corel software verkocht).  En
bedrijven als Sun hebben misschien ook wel interesse.  Ik denk echt dat dit
het proberen waard is.

Dit is wel nogal OT op OpenStandaarden.be, dus als dit iets wordt, moeten we
maar eens uitkijken naar een andere plaats om verder te organiseren.

Tijl
--
Tijl Vercaemer
email: Skender at VrijZijn.be