[Openstandaarden] Open brief betreffende Open standaarden?

Wim Deprez wim.deprez at student.luc.ac.be
Mon Apr 12 14:27:40 CEST 2004

Jan-Frederik Martens wrote:

> Mits wat inkorting hier en daar, en wat meer 'real life' voorbeelden een
> prakitsche tips (pdfcreator, html gebruiken,..) lijkt me dit een goede
> basis voor die open brief. Heb je soms ergens de bronnen van de
> nederlandstalige versie beschikbaar staan dat ik mag gebruiken?

och ja, je bedoelt natuurlijk de TeX-files, nee? sorry, was weer niet
goed wakker, te veel blauwe straling in mijn gezicht :-)

spijtig genoeg ben ik bij een HD-crash vorig jaar alles kwijt geraakt
(bespaar me aub de backup-preek, ik heb mijn lesje alweer geleerd hoor
:-)), dus ik kan je die niet meer bezorgen :-(

groetjes en succes,

    --wim