[Openstandaarden] Kanaal Z

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Fri Apr 16 15:08:15 CEST 2004

On Thu, Apr 15, 2004 at 05:05:45PM +0200, Sander Devrieze wrote:

> ok, ik heb nu 2 files (allebei zonder beursinformatie):
> 1) +14MB met mpeg1 en mpeg2 voor geluid
> 2) ongeveer 6MB met xvid (MPEG4) en LAME MP3 voor geluid

Ik verkies ook xvid, maar mpeg1 is zeker voor iedereen toegankelijk.
Ik kan er beide versies opzetten.

> Ik wacht nu alleen nog tot iemand een antwoord heeft gekregen van Kanaal
> Z... :)

Heb net gebeld, is waarschijnlijk geen probleem. Maar de
verantwoordelijke is op vakantie, dus we krijgen pas antwoord begin
volgende week.

Ondertussen wil mplayer wel meewerken op:

http://194.78.112.4:80/streamcase/data/kanaalz/cm_rmg/loop_NL_20040414.wmv

Groeten,

Dieter

--
Homepage: <http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/>
Neen tegen softwarepatenten in de EU! --> http://www.softwarepatenten.be/

!!! 14 april: demonstratie tegen softwarepatenten, Brussel       !!!
!!!            -----> http://demo.ffii.org <-----                !!!
!!! April 14th: demonstration against software patents, Brussels !!!