[Openstandaarden] Canvas vraagt de mening van zijn bezoeker (deel II)

Mattias Campe Mattias.Campe at UGent.be
Thu Aug 5 18:51:34 CEST 2004

Mattias Campe schreef:

> [...]
>>

> Mooi, dan krijgen we uiteindelijk onderstaand voorstel. Nu moeten we
> denk ik toch eens beslissen om de knoop door te hakken :). Vandaar denk
> ik dat deze mail best verstuurd zou worden, ten laatste morgenavond
> (zaterdag), dus als tegen dan niemand nog bezwaren heeft zou ik hem op
> de e-post doen.

<snip voorstel/>

Euhm, is:
(i) dit voorstel eigenlijk verstuurd geweest?
(ii) er van Canvas ooit feedback gekomen... desnoods een klein
dankwoordje vr de gedane moeite?

Mattias