[Openstandaarden] [OT] Lijst on-demand VRT MP3-streams

Jeroen Budts jeroen at lightyear.be
Fri Dec 31 09:19:35 CET 2004

Kristoff Bonne wrote:

> Dit zal niet lukken aangezien podcasting een geheel audio-bestand
> binnenhaalt; en dus niet bruikbaar is om een een stuk van een stream
> binnen-te-halen.

Voor de programma's die je kan herbeluisteren, zoals het journaal, zou
dit toch wel gaan? Voor ik m'n mailtje stuurde heb ik het voor de
zekerheid geprobeerd en zaken zoals het nieuws zijn gewone downloadbare
bestandjes (het nieuws duurde bijvoorbeeld 7 minuten). Het enige
probleem is dat de bestandjes telkens dezelfde naam hebben..

zo bedoelde ik het dus :)

groetjes!
Jeroen