[Openstandaarden] Re: [Desktop] Zit hier nog iemand?

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Wed Feb 4 01:34:09 CET 2004

(Sander had het over DESKTOP at openstandaarden.be)

> Nice, wel spijtig dat die allemaal zo stil zijn... :)
Kwestie van bij je crosspost geen misverstand te laten ontstaan:
DESKTOP at openstandaarden.be = 28 man
OPENSTANDAARDEN at openstandaarden.be is echt wel een PAK groter!

Wou je wat reclame maken voor desktop at openstandaarden.be ? Dat is dan
aardig gelukt :)