[Openstandaarden] sp-a ideeenbus?

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Tue Jan 6 22:36:10 CET 2004

Zover ik weet krijgen mijn collegas over alles en nog wat 101 mails met
ideeën te verwerken. Helaas heb ik wel getelt 0 IT gerelateerde ideeën
gekregen in de laatste 3 maanden. (buiten een bezoekje van Microsoft).
Bovendien leest Stevaerd en andere top politicie heel wat van dieideeën.
Zolang er maar heel af en toe een ideetje of 0 ideeën toe stromen naar
een politieke partij zal deze het als niet belangrijk zien. Thans
Steveart vind open standaarden, vrije software, en IT aangelegenheden
naar zijn eigen zeggen best wel intressant hoewel hij geen IT'er is. Ik
zelf tracht hem iedere week één idee te geven. Maar mijn dyslexie (waar
jullie allemaal ongetwijfeld soms van kunnen genieten) verhinderd me
vaak om het echt goed uit te schrijven.

Ik zou zeggen dat dit één van de manieren is om ideeën in de partij te
krijgen. Als ze goed zijn heb je kans dat ze daadwerkelijk opgenomen
zijn. Een antwoordje van mij of Stevaerd krijg je gegarandeerd!

Onno