[Openstandaarden] laatste nieuws

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Thu Jan 22 20:05:55 CET 2004

Het laatste nieuws heeft een nieuwe website.
http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_browser.htm

Geniet ervan... Tenminste als je IE hebt!

Dit is echt schaamtelijk dat een krant zoiets doet. Ik vraag me af of de
bedrijven die zulke dingen doen wel een besef hebben met wat ze bezig zijn!

Sommige kranten, journalisten, politicie klagen over Burlosconie die
alle media macht heeft. Wel ik zie een mooi gelijk in IE die nogal wat
media, economische macht heeft. Het argument is gelijk opgaand.
Bovendien vind ik dit echt niet kunnen voor een krant!

Onno