[Openstandaarden] Het laatste nieuws antwoord

Steven Noels stevenn at outerthought.org
Mon Jan 26 14:47:13 CET 2004

On Jan 26, 2004, at 2:09 PM, Mark Van den Borre wrote:

> Ik ben vooral voor whitelists: reclame maken voor de goeie.
> Als we er zo een paar hebben, kunnen we met meer geloofwaardige
> blacklisten.

euh - is er niet ook zoiets als "klant is koning"?

testen op meerdere browsers en besturingssystemen is sowieso duurder,
en op één of andere manier moet iemand die kosten dragen

als de klant dan kijkt naar zijn log analyses en merkt dat nog steeds
90% van zijn bezoekers IE gebruiken, dan zal zijn rekening snel gemaakt
zijn, vrees ik

het probleem is dat testen effectief noodzakelijk zijn: er is géén
enkele browser die tot in de puntjes alle laatste XHTML/CSS2 specs
implementeert, dus blijft het vaak een trial & error gebeuren

helaas, pindakaas :-|

</Steven>
--
Steven Noels                            http://outerthought.org/
Outerthought - Open Source Java & XML            An Orixo Member
stevenn at outerthought.org                stevenn at apache.org