[Openstandaarden] de vrt leert bij?

Mattias Campe Mattias.Campe at UGent.be
Wed Jun 16 22:29:15 CEST 2004

Mattias Campe wrote:

> [...]
>

> <advocaat vd duivel-modus>
> Het is mogelijk een site te maken die 100% correct valideert, maar die
> er toch niet in alle browsers even correct uitziet, door een verkeerde
> implementatie. Akkoord, de fout ligt dan duidelijk bij de
> browserontwikkelaars, maar daar hebben noch de gebruikers van zo'n
> browser, noch de webontwikkelaars een boodschap aan.
>
> Stel (puur hypothetisch) nu dat IE zo'n browser is, met een marktaandeel
> van 80 à 90%. De webontwikkelaars hebben een 100% validerende site (na
> [...]

Euhm, hier ben ik te vlug geweest: ik heb eerlijkheidshalve niet gekeken
hoe die websites eruitzien in IE, mijn excuses. Momenteel heb ik geen
toegang tot IE, maar mocht blijken dat de voorstellen van
csszengarden.com er goed uitzien in IE, dan is dat zeker de moeite waard
om door te sturen als suggestie!

Mijn excuses om er te snel vanuit te gaan dat ze er zouden slecht
uitzien in IE.

Mvg,
Mattias