[Openstandaarden] Re: Brief staatssecretaris is er

Jonas Maebe jonas.maebe at elis.ugent.be
Thu Jun 17 10:47:12 CEST 2004

On 17 jun 2004, at 10:25, jo at neolabs.be wrote:

> Ik pak van punt 4 blz 16 tot het einde.

Bedankt! Ik zal 8-9 doen. Blijven over: 10-11, 12-14 (blz 13 bevat geen
te vertalen tekst!) en 15-16 (tot net voor punt 4).

Het resultaat mag je steeds plaatsen op
http://kwiki.ffii.org/?NlGovLttr0406En

Je kan het best wel eerst typen in een gewoon tekstdocument en dan
edit, paste, save doen op de wiki, want die wiki kan niet mergen (als
jij dus een uur edit en iemand anders veranderd ondertussen iets, dan
kan je gewoon niet meer saven tot je de pagina herlaadt en opnieuw op
edit klikt -- waarna jouw veranderingen weg zijn uit de wiki).

Je mag het resultaat ook gewoon naar mij sturen uiteraard.

Jonas