[Openstandaarden] Water

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Wed Jun 23 10:50:10 CEST 2004

On Wed, 23 Jun 2004, Wouter [ISO-8859-1] Horré wrote:

> Bij mij lukt dat hier wel met Firefox 0.8. De site maakt gebruik van
> java, www.vmw.be redirect naar:
> http://www.vmw.be/servlet/be.coi.gw.servlet.MainServlet?toDo=open&id=standardroot

Ik zie geen problemen in Galeon (1.3.15): ik kan navigeren, zie het
loginscherm voor de invoer, etc.

De beschikbare brochures zijn zelfs allemaal in PDF. Dus geen klachten
van mijnentwege op dit ogenblik. Integendeel :-)

Herman

--
   K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480