[Openstandaarden] Canvas vraagt de mening van zijn bezoeker (deel II)

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Thu Jun 24 16:47:06 CEST 2004

On Thu, 24 Jun 2004, Peter Vandenabeele wrote:
> Voor mezelf (niet blind) ... ik zie te weinig de argumentatie over
> _waarom_ die Open standaarden en css etc. nodig zijn (buiten dan het
> argument voor de blinden). _Mijn_ redenen zijn, dat ik niet geforceerd
> wil worden om een bepaald OS of een bepaalde browser type te gebruiken
> (wat vermeden kan worden als het een Open Standaard is en ik dus steeds
> zelf een implementatie kan maken of herbruiken als ik dat wil) ... ik
> mis dat argument hier. Ik zie alleen maar praktische aanbevelingen,
> onvoldoede de argumentatie/motivatie erachter.

Dit is voor mij (niet blind dankzij de briltechnologie) ook de belangrijkste
reden.

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds