[Openstandaarden] Nederlands: Online e-voting goes OpenSource

Steven Noels stevenn at outerthought.org
Fri Jun 25 17:26:02 CEST 2004

On 25 Jun 2004, at 13:06, David GLAUDE wrote:

> F.Y.I.
>
> The source code of the software that is used for online e-voting in
> the Netherlands has been made public by OSOSS, a Dutch association
> that promotes the use of open source software in government.

Ik heb 3 minuten naar de broncode gekeken en de eerste niet-LogicaCMG
werknemer die het ding op zijn PC draaiende krijgt kan een bak Duvel
krijgen van mij. Niet alle dependencies zijn namelijk bijgeleverd...:

import com.logica.eplatform.services.ServiceContext;

ik heb de jarren nog niet uitgepakt, maar ik vermoed dat deze en andere
klassen nog in de kast van Logica zitten.

Open source: kijken maar niet aankomen?

;-)

</Steven>
--
Steven Noels                            http://outerthought.org/
Outerthought - Open Source Java & XML            An Orixo Member
stevenn at outerthought.org                stevenn at apache.org