[Openstandaarden] [Fwd: spreker 15 april brussel ?]

Patrick Coeman patrick at coeman.net
Fri Mar 19 00:28:51 CET 2004

Laurence is een schat van een vrouw, gedreven en met der hart op de juiste
plaats voor dit soort van dingen. Ik had de eer ze 2 jaar als collega te
mogen kennen en er mee samen te werken toen we werkten op het Kabinet
Ontwikkelingssamenwerking (Eddy Boutmans, Agalev / Groen!).

--
Patrick Coeman
www.coeman.net - www.antifa.be - www.antifa.net - www.agalev.net -